Blog Sklik.cz » Ze života Skliku

Sklik podporuje vzdělání studentů a odborné veřejnosti

V současné době je online marketing jedno z nejrychleji rostoucích odvětví. V řadách studentů a absolventů je o něj velký zájem. Proto nám dává smysl zapojit se do množství projektů, kde jim nabízíme získat zkušenosti a praxi na reálných klientech. To je za nás pro budoucí uplatnění na trhu práce nebo pro posunutí svých stávajících projektů to nejcennější.

Celý příspěvek

Program certifikovaných agentur se rozrůstá o AdVisio marketing, agenturu KOFEIN a MarketUP

Za poslední čtvrtletí roku 2016 certifikaci získaly další tři agentury. Jsme rádi, že můžeme úzce spolupracovat už se 13 agenturami, kterým pomáháme se vzdělávat a rozvíjet klienty. Kromě pravidelných konzultací nad zvyšováním výkonu kampaní a vytěžování nových funkcí pořádáme akce, kde s nimi sdílíme informace o novinkách a fungování Skliku a Seznam.cz obecně. V neposlední řadě mají agentury a jejich klienti přednostní přístup k testování nových funkcí.

Celý příspěvek

První setkání Klubu Sklik: PPC, RTB, videoreklama, ale i zákulisí Stream.cz

6.–7. října proběhlo historicky první setkání Klubu Sklik. Jeho smyslem je sdílení novinek, zkušeností a příkladů dobré praxe mezi certifikovanými agenturami Skliku společně se zaměstnanci Seznam.cz z různých oddělení. S přednáškou vystoupil například David Začal, manažer oddělení pro klíčové zákazníky, ale i Roman Dušek, manažer týmu Hledání nebo Janek Rubeš, kterého lidé znají z pořadu Praha vs. Prachy na Stream.cz. Dvoudenní akce proběhla v resortu penzionu Vigvam v Němčicích u Kolína.

kolaz_logo

Klub Sklik 2016

Celý příspěvek

Sklik slaví 10 let

Dnes je to právě 10 let, kdy Seznam.cz spustil veřejnou testovací verzi Skliku. Za tuto dobu urazil dlouhou cestu. Z reklamního systému, který se nejprve zobrazoval na méně viditelných pozicích na stránce s výsledky vyhledávání, je dnes opravdu sofistikovaný nástroj. Jeho obrat představuje více jak 40 % všech reklamních tržeb společnosti Seznam.cz a oslovíte pomocí něj až 95 % české internetové populace.

Celý příspěvek