Rozšiřujeme Zájmy o koupi o nové kategorie

Před necelými 2 měsíci jsme vám představili nové typy cílení v Skliku – cílení na zájmy uživatelů, zájmy o koupi (nákupní chování) a pohlaví. Na základě nasbíraných podnětů od vás jsme nyní Zájmy o koupi rozšířili o další kategorie tak, abychom vám umožnili jejich prostřednictvím získat ještě více zákazníků.

Pokud se ptáte, zda jsme doplnili zájmy z vašeho oboru podnikání, udělali jsme zde pro vás přehledný soupis nově přidaných zájmů o koupi dle jednotlivých oborů:

Dětské zboží Móda a oblečení

Hlavní kategorie

Podkategorie

Auto-moto
Karavany a obytné automobily
Nákladní a dodávkové pneu
Osobní pneumatiky
Přívěsy a návěsy
Střešní nosiče a boxy
Cenové akce v supermarketech
Cestování
Last minute zájezdy
Wellness pobyty
Za sněhem na lyže
Kočárky
Domácí spotřebiče
Kávovary
Sušičky prádla
Dům, byt a zahrada
Čerpadla
Doplňky a dekorace do bytu
Chovatelské potřeby
Koupelny a koupelnové doplňky
Kuchyňské doplňky a nádobí
Motorové pily
Postele
Ruční nářadí
Sekačky
Skříně
Stoly
Vyžínače a křovinořezy
Zahradní traktory
Žaluzie
Elektronika
Sportovní kamery
Počítačové hry
Kultura a zábava
Hudba
Dámská obuv
Dámská sportovní obuv
Funkční prádlo
Kabelky a peněženky
Pánská obuv
Pánská sportovní obuv
Oční optika
Dioptrické brýle
Kontaktní čočky
Sluneční brýle
Sport
Basket
Fotbal
Golf
Hokej
Tenis
Telefony a navigace
Telefony pro seniory
Zdraví

Děkujeme všem za zaslané podněty.

Za celý tým Skliku Tomáš Kovařík a David Velechovský

Komentáře

  1. Tomáš Kovařík

    Dobrý den, děkujeme za zájem o využívání naší služby. Rozšíření tímto směrem v „Cílení na zájmy o koupi“ neplánujeme, identifikace takto zaměřených publik by bohužel byla velmi obtížná a nespolehlivá. Nicméně v rámci rozšíření kategorií pro „Cílení na zájmy“ plánujeme doplnit kategorii „kosmetická chirurgie“.

  2. Verka

    Dobrý den, s Sklikem bych ráda začala, nicméně jsem se zaregistrovala a chtěla si zacílit reklamu dle zájmů a pohlaví, ale tyto záložky vůbec nevidím ani možnost jejich přidání, jak je to možné? Vidím tu jen Kampaně, Sestavy, Inzeráty, Klíčová slova,Umístění a Retargeting, kde je tedy chyba? děkuji za odpověď.

  3. Karolína Buková

    Dobrý den, Verko, pro zobrazení těchto typů cílení musíte rozkliknout konkrétní sestavu. Na hromadných náhledech se pracuje. Děkujeme za trpělivost.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *