Upozornění při importu z nové verze AdWords Editoru

Rádi bychom upozornili uživatele, že aktuální verze AdWords Editoru 11.1 využívá v exportovaných souborech CSV nová pojmenování některých sloupců a následný import do Skliku může způsobit nežádoucí chování.

Prozatím známé nežádoucí chování:

  • Kampaně v nové verzi Editoru ve stavu “pozastavená” mohou být po importu do Skliku aktivní.
  • V některých případech se mohou vylučující slova importovat jako klíčová slova. Pokud se tak stane, reportuje nám to, prosím.
  • Aktivace pozastavených sítí (vyhledávání/obsahová síť).

Ačkoliv pracujeme na tom, abychom naučili importní nástroj Skliku pracovat i s formátem z této verze Editoru, doporučujeme uživatelům důslednou kontrolu kampaní po importu.

V souvislosti s tím chceme uživatele upozornit, že importér Skliku nebude kompatibilní s Upgradovanými adresami URL, se kterými bude AdWords Editor 11.1.2 pracovat od 1. července 2015.

I zde se pro vás budeme snažit co nejdříve Sklik naučit pracovat s novými typy dat. Je však možné, že některé pokročilé funkce (například šablony Upgraded URLs s vlastními parametry), ze kterých není možná jednoznačná identifikace výsledné URL, nebude importér podporovat.

Děkujeme za pochopení.

Tým Skliku

Komentáře

  1. Robert Štípek

    V souvislosti s tím chceme uživatele upozornit, že importér Skliku nebude kompatibilní s Upgradovanými adresami URL, se kterými bude AdWords Editor 11.1.2 pracovat od 1. července 2015.

    Vsechny adresy budou v AdWords automaticky upgradovany, znamena to, ze vsechny URL nebudete zvladat?

  2. Jirka Chomát Autor příspěvku

    Roberte, v importním souboru potřebujeme mít kompletní cílovou URL (sloupec Destination URL). Naimportujeme tedy inzeráty, ve kterých nebude použito tzv. Tracking template, protože ty mají Destination URL prázdnou.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *