Zjednodušujeme práci s bannery v Skliku

Obsahová síť Skliku v minulých letech zažila velký rozvoj – přibyly nové prémiové plochy, máte k dispozici nové způsoby cílení a další funkce. Aby byla inzerce v obsahové síti efektivní, musí být jednoduché i samotné založení kampaní. Snižujeme proto počet standardních rozměrů bannerů, což sníží náročnost přípravy podkladů i nastavení kampaní.


Kterých rozměrů se zrušení týká?

Zrušené formáty
 
468 x 282
600 x 190
250 x 250
336 x 280
320 x 50

 
 

K dispozici vám následně zůstane 11 podporovaných rozměrů, se kterými pokryjete celou obsahovou síť Skliku.

Časový harmonogram

Od dnešního dne nemají partnerské weby (program Sklik Partner) možnost vytvářet a umisťovat nové reklamní jednotky ve výše uvedených rozměrech.

Od 2. května 2017 přestanou mít inzerenti Skliku možnost nahrávat nové bannery v rušených rozměrech.

Bannery ve formátech, které přestáváme podporovat, zůstanou v rozhraní Skliku v normálním režimu včetně veškerých statistik. Počet zobrazení se bude postupně snižovat, jak budou majitelé partnerských webů reklamní jednotky v rušených rozměrech nahrazovat jinými.

Rozměry bannerů s největším zásahem

V případě, že si nadále nemůžete dovolit tvořit kreativy ve všech nově podporovaných formátech, doporučujeme s tvorbou začít u těchto:

300 x 600
480 x 300
300 x 250
970 x 310
320 x 100
300 x 300

Výše uvedené rozměry mají největší zásah pohledem množství prokliků.

Věříme, že tato změna zjednoduší práci s bannery v obsahové síti Skliku.

Za celý tým Skliku David Velechovský a Lukáš Svoboda

Komentáře

  1. Marek Čech

    Díky moc za tipy na rozměr nejvýkonnějších bannerů, člověk se v tom občas ztrácí.

  2. Jan Žižka

    Díky moc. Dvě čerstvé varianty bannerů, z toho ještě jedna neběžela a už můžu 1/3 vyřadit. Cca 1 700 Kč vyletělo oknem.

  3. Víťa Szep

    Super, děkuji za info, dobré vědět! Můžete prosím v textu těch „11 podporovaných rozměrů“ prolinkovat na aktuální seznam všech podporovaných formátů, popř. je tady také vypsat?
    Díky, díky, díky!!!

  4. Karolína Buková

    Dobrý den, Víťo, děkujeme za podnět. Je prolinkováno :).

  5. Lukáš Svoboda

    @David Teska: Dobrý den, ke zrušení vybraných pěti formátů jsme přistoupili na základě analýzy dlouhodobé využívanosti (ze strany inzerentů i provozovatelů webů) a výkonových parametrů. Formát 336 × 280 px je velmi blízký formátu 300 × 250 px, který je (v celkovém průměru) výkonově lepší a využívanější.

  6. Lukáš Svoboda

    @Jan Žižka: Mrzí nás, že jste měli připravené bannery právě ve formátech, které se ruší. Vaše investice do jejich výroby ale není zbytečná – pokud kampaně s nimi spustíte do 1. 5. 2017 (včetně), budou se v obsahové síti zobrazovat, protože provozovatelé webů nevypínají plochy s rušenými formáty okamžitě. Z obsahové sítě tedy budou mizet postupně, a to v horizontu jednoho až dvou měsíců.

  7. CRITICAL

    Díky za info. Dobré je že ty bannery budou mizet postupně, protože jsme také připravovali rozměry na již nepodporované bannery.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *