Sklik podporuje vzdělání studentů a odborné veřejnosti

V současné době je online marketing jedno z nejrychleji rostoucích odvětví. V řadách studentů a absolventů je o něj velký zájem. Proto nám dává smysl zapojit se do množství projektů, kde jim nabízíme získat zkušenosti a praxi na reálných klientech. To je za nás pro budoucí uplatnění na trhu práce nebo pro posunutí svých stávajících projektů to nejcennější.

Sklik studentská kampaň

Studenti v týmech mají k dispozici kredit 4 000 Kč a pod dohledem zkušených mentorů z Sklik.cz soutěží o nejlepší PPC kampaň. Sklik studentská kampaň běží po celé ČR.

Sklik studentská kampaň 2017

Sklik studentská kampaň, soutěž pro studenty o nejlepší PPC kampaň v Skliku, odstartovala 22. února. Zapojeni jsou studenti z 11 vysokých škol po celé ČR. Máme za sebou první workshopy, kde studenti nasbírali vědomosti a můžou se pustit do správy reálných účtů vybraných klientů. #ssk2017

Zveřejnil(a) Sklik.cz dne 8. březen 2017

 

Do soutěže je zapojeno formou partnerství 6 vysokých škol. Všem tímto velice děkujeme za podporu a společný cíl – dostat mezi studenty více praxe.

>>> Chci se dozvědět více o SSK

„Od studentů máme na Sklik studentskou kampaň velice kladný ohlas. Během semestru zapojujeme studenty také do Google Online Marketing Challenge, kde ovšem nejsou studenti tak aktivní z důvodu neosobní komunikace na úrovni celé hry. Za největší přidanou hodnotu považuji doprovodné přednášky a workshopy od organizátorů Sklik studentské kampaně, kde zkušení optlimalizátoři předávají své znalosti a je zde prostor na diskuzi, což je podstatou workshopů, které mají jak teoretický, tak praktický význam,” popisuje dojmy ze soutěže Ing. Ladislav Pilař, MBA, PhD. z Katedry řízení, Provozně ekonomické fakulty ČZU.

DigiCamp

Díky podpoře Skliku mají účastníci DigiCampu možnost pracovat na reálných kampaních s kreditem 4 000 Kč. DigiCamp je komplexním výcvikem digitálního marketingu. Témata se týkají nejen PPC, ale také analytiky nebo sociálních sítí. Řada přednášek probíhá přímo v Seznamu a některé vede odborník Skliku Marek Adamec.

>>> Chci se dozvědět více o Digicampu

„Vedle skvělé podpory, které se nám dostává, mají naši kempaři možnost doptat se přímo administrátorů Skliku na cokoli a kdykoli během kurzu a vždycky dostanou rychlou a fundovanou odpověď, což je pro pochopení on-line zásadní. Každý se učíme jiným způsobem i jinak rychle a bez toho by to nefungovalo. Seznam nám vychází vstříc ve všem myslitelném a nedokážeme si představit, jak by to mohlo fungovat lépe,” chválí si spolupráci zakladatel DigiCampu Jakub Chour.

Univerzita J. E. Purkyně v Ústní nad Labem

Sklik.cz je zapojen do předmětu Online marketing, kde naši konzultanti a PPC specialisti přednáší místo teorie praxi. Připojil se i kolega z nových médií, který mluvil o videoreklamě a contentu.

„Za spolupráci se Seznamem jsme velice vděční a ohlasy od studentů na přednášky jsou perfektní. Všichni byli nadšení a uvítali především to, že se dozví něco z praxe. Mě osobně se tato forma taky moc líbí. Doplňovat teoretické hodiny o lidi zvenku je určitě dobrá cesta,“ říká Lucie Povolná, odborná asistentka Katedry managementu.

Česká zemědělská univerzita v Praze

S ČZU spolupracuje Seznam.cz již řadu let. V poslední době naši spolupráci stále rozšiřujeme, přednášíme na nejrůznější témata připravená na míru jednotlivým předmětům.

Česká zemědělská univerzitaClick it

Studentská organizace, která se zabývá online marketingem. Spolupracujeme společně na workshopech a přednášíme na vysokých školách.

„Seznam.cz přistupuje ke spolupráci s Click it vždy aktivně a jednání jsou otevřená a vstřícná. Ze spolupráce Seznam.cz a Click it vzešla mimo jiné i Sklik studentská kampaň, která umožňuje vysokoškolským studentům, dnes již skoro po celé České republice, vyzkoušet si správu reálné PPC kampaně v systému Sklik. Tým Skliku, v čele s Petrou Fuksovou, si s realizací soutěže poradil skvěle a na soutěž se nám vrací samé pozitivní ohlasy,” popisuje spolupráci Ivan Novák, člen studentské organizace Click it a doplňuje: „Seznam se tradičně podílí na pořádání Click it workshopů a přednášek na téma online marketingu pro pražské studenty. Při spolupráci nás tak těší aktivní přístup ke studentskému rozvoji.”

>>> Chci se dozvědět více o Click it

Akademie digitální ekonomiky a managementu

Studijní programy ADEM nabízejí mj. tříměsíční školení plné workshopů o e-commerce a online marketingu, kde zaštiťujeme přednášku o Skliku.

Poradíme jak na Sklik.

Přemýšleli jste někdy o reklamním systému Sklik.cz od Seznam.cz? Marek Adamec už se těší na workshop v ADEMu 🔝. Přijďte také!

Zveřejnil(a) Akademie digitální ekonomiky a managementu dne 18. duben 2017

 
>>> Chci se dozvědět více o ADEM

Huby a Coworkingová centra

Letos plánujeme výraznější spolupráci také s huby a coworkingovými centry po celé ČR. Chceme tak nabídnout začínajícím firmám, startapům, freelancrům a e-shopům rozvoj v oblasti výkonnostního marketingu a pomoci využít jeho možností naplno.

Pokud jste součástí nějakého podobného projektu, neváhejte se na nás obrátit. Určitě společně něco zajímavého vymyslíme.

Za tým Skliku Karolína Buková

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *