Blog Sklik.cz » Případové studie

Případová studie Magnetický svět – Produktové inzeráty mají 2,5× vyšší konverzní poměr než klasická vyhledávací síť

Internetový obchod www.magnetickysvet.cz se specializuje na online prodej kvalitních stavebnic. Klient s Sklikem spolupracuje řadu let a Produktové inzeráty byly jednou z možností, jak rozšířit Sklikový účet o další efektivní typ cílení. Jejich nasazení se nakonec vyplatilo a počet objednávek v e-shopu díky Produktovým inzerátům vzrostl o 16 %.

Zobrazení PI ve vyhledávání Seznam.cz

Zobrazení PI ve vyhledávání Seznam.cz

Celý příspěvek

Případová studie FAnn Retail, a.s. – Jak jsme získali e-shopu 26 % nových objednávek

Internetových obchod FAnn Retail, a.s. nabízí oblíbené parfémy i kosmetiku exkluzivních značek.
Díky nastavení kampaně na Produktové inzeráty výrazně podpořil svou inzerci ve vyhledávání a především navýšil objem tržeb. Podívejte se, na co je dobré při nastavení a optimalizaci kampaně s produktovými inzeráty nezapomenout.

Celý příspěvek

Případová studie s SEVT a.s.

SEVT a.s. je nástupce Statistického a evidenčního vydavatelství rukopisů. V současné době se věnuje prodeji širokého portfolia svých produktů prostřednictvím internetových obchodů a kamenných prodejen. V roce 2014 začala společnost Acomware pracovat na zvýšení efektivity PPC kampaní v Skliku.

Potřebujete zvýšit výkon kampaní a chcete se inspirovat, kde začít a jak postupovat? Podívejte se na naši případovou studii vydavatelství SEVT a.s., která Vám ukáže, jak práci v účtu uchopit a jak dosáhnout zlepšení výsledků! V meziročním srovnání vidíme, že se spol. SEVT a.s. snížil poměr nákladu na obratu až o 73 %, přičemž meziročně se navýšil objem tržeb z Skliku o 35 %. Více se dočtete v následující případové studii (PDF, 2 MB).
narust-trzeb-sevt-pripadovka
Za celý tým Skliku Michal Krhut

Případová studie Sklik Retargeting – Zoot, a.s.

ZOOT, a.s. je společnost, která nabízí ve svém e-shopu oblečení a doplňky výrobců z celého světa. Společně s agenturou Red Media s.r.o., která se stará o jejich PPC kampaně, se rozhodli zvýšit počet objednávek pomocí oslovení uživatelů, kteří navštívili e-shop zoot.cz, nebo zde už nakoupili.

Zakládáte nové retargetingové kampaně a rádi byste znali pár vychytávek? Nebo chcete zvýšit výkonnost stávajících retargetingových kampaní? Inspirujte se u prodejce oblečení a doplňků ZOOT. Po nasazení Retargetingu se jejich celkové tržby z Skliku zdvojnásobily! Jaké finty se při zakládání a správě kampaní používaly, se dočtete v následující případové studii (PDF, 1,8 MB).

Případová studie Sklik Retargeting s Zoot

Za celý tým Skliku Markéta Janochová