Případová studie McDonald’s: Cílení na diváky internetové televize Stream.cz

McDonald’s prostřednictvím mediální agentury OMD jako jeden z prvních inzerentů otestoval na publiku internetové televize Stream.cz novinku v cílení. Konkrétně byl nový druh cílení využit pro podporu webu McDonald’s 360, který uživatele zve na 360° virtuální prohlídku restaurace i jejího zákulisí.


Shrnutí případové studie

Digitální tým agentury OMD v rámci testu zacílil na uživatele, kteří se zajímají o kvalitu jídel a potravin. Z možností nového cílení padla nejlogičtější volba na uživatele sledující pořady A dost!, Jídlo s.r.o. a Peklo na talíři. Tedy téměř 450 tisíc diváků. Následovalo nasazení vhodných reklam. Pro účely kampaně bylo spuštěno celkem 7 verzí reklamních textů a 3 sady bannerů. V průběhu kampaně pak byly méně úspěšné kreativy postupně pozastaveny a zůstaly pouze ty s nejvyšší mírou reakce. Celý test trval 11 dní a využil téměř 600 tisíc zobrazení reklamy.

Výsledky
Oproti ostatním McDonald’s kampaním, které se zaměřují na oslovení nových uživatelů, doručilo nové cílení na diváky Stream.cz:

Více informací a doporučení se dozvíte v případové studii (PDF, 257 kB).

Komentáře

  1. Tomáš Kraus

    Dobrý den, nemělo by cílení na diváky pořadů na Stream.cz patřit spíše do kategorie Zájmy a nikoliv Zájmy o koupi?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *