Oslovte diváky Stream.cz pomocí Skliku

Ode dnešního dne můžete v obsahové síti Skliku oslovovat i speciální publika – diváky Stream.cz. Cílit můžete jak na diváky jednotlivých pořadů, tak na celé kategorie pořadů. Chcete oslovit divačky módního pořadu New You nebo rovnou diváky všech pořadů o vaření? Není problém.


V záložce Zájmy o koupi na úrovni sestavy ode dnešního dne najdete 2 nové stromy speciálních publik:

  • Speciální – diváci Stream.cz – pořady
  • Speciální – diváci Stream.cz – kategorie

Logo Stream.czPo rozkliknutí můžete vybrat libovolný počet publik a přiřadit je do sestavy jako běžné zájmy o koupi. Tedy v sestavě můžete mít více cílení a nastavovat jim jednotlivě cenové nabídky.

Náhled rozhraní

Nejedná se o zobrazování reklamy Skliku přímo na webu Stream.cz.

Publika s diváky Stream.cz je možné v sestavách vylučovat a kombinovat s jinými typy cílení. Z technologických důvodů se kombinace netýká kombinace Zájmů o koupi a retargetingu.

A proč jsou diváci Stream.cz mezi cílením Zájmy o koupi? Chtěli jsme vám funkcionalitu zpřístupnit co nejdříve a technologicky bylo toto nejdostupnější.

O Stream.cz

Nejnavštěvovanější česká internetová televize. Původní pořady jako Kancelář Blaník, Jídlo s.r.o. nebo Kazmova One man show a pohádky pro děti přilákají na Stream.cz 300 tisíc lidí denně.

Stream.cz baví každý měsíc 2 miliony diváků a jeho díly mají na 40 milionů zhlédnutí za měsíc.

Sociodemo vybraných pořadů a celého Stream.cz s rozdělením na zařízení najdete na Seznam.cz/reklama.

Screen rozhraní Stream.czVíce na webu Reklamy na Seznamu.

K čemu třeba můžete cílení na návštěvníky Stream.cz využít?

  • Chcete oslovit všechny diváky, kteří sledují pořady o vaření? Nyní můžete jediným cílením.
  • Chcete oslovit diváky konkrétního pořadu, třeba pořadu New You.
  • Chcete oslovit převážně mužské publikum s nadprůměrným zastoupením produktivního věku? Dle sociodema je to třeba pořad Strážci výčepu.

Něco navíc

Nenechte si ujít nejzajímavější pořady Streamu a přihlaste se k odběru. Případně sledujte Stream.cz na Facebooku!

Připomínáme, že mezi speciálními kategoriemi Zájmů o koupi najdete i firemní zákazníky – tedy cílení na B2B segment.

Týmy Skliku a Stream.cz

Komentáře

  1. Dominik

    Myslím že sa budú dať dosiahnuť veľmi pekné čísla pri tejto reklame. To cielenie je peckové, ešte otázka je nakoľko to daných ľudí čo pozerajú stream zaujíma, reklama vo videu.

  2. Pavel N.

    Paráda! Je možné zobrazovat textové nebo bannerové reklamy?
    dík
    P.

  3. David Velechovský

    Diváky Stream.cz oslovujete napříč celou obsahovou sítí Skliku, tedy je možné využít textové i grafické inzeráty.

    Aby nedošlo k mýlce – nejedná se o zobrazování reklam Skliku přímo v pořadech (videích) Stream.cz.

  4. Vladimír Spurný

    Ahoj, bude prosím nějaký screen jak ty bannery/inzeráty vypadají přímo na webu? A jaké
    budou rozměry?

  5. FandaS

    Časem by se hodila zvěřejnit, nějakou případovou studii jak úspěšná tato cílená reklama je

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *