Jak využít obsahové sítě Skliku k získání nových zákazníků – případová studie

4. srpna 2016

Mixit.cz je internetový obchod nejen pro fanoušky zdravého stravování. Vyrábí cereální směsi na přání, především müsli a snídaňové kaše. Spolu s certifikovanou agenturou INBORN začaly intenzivněji pracovat s obsahovou sítí Skliku a díky ní se jim podařilo výrazně navýšit počet objednávek.

Certifikovaná agentura INBORN a Mixit začaly využívat cílení na témata a cílení na zájmy uživatelů. Díky průběžné optimalizaci a testování kreativ, včetně sezónních (Vánoce, back-to-school, Velikonoce nebo Valentýn a další), se podařilo průběžně zvyšovat míru prokliku při v podstatě nezměněné průměrné ceně za proklik.

Sklik_Mixit_Inborn_pripadova_studie

Jakých výsledků se podařilo dosáhnout?

  • Meziroční nárůst CTR o 24,6 %
  • o 422 % objednávek meziročně navíc v obsahové síti, což bylo zároveň:
  • 38 % objednávek navíc z obsahových kampaní (bez retargetingu) navíc k vyhledávání (bez brandových dotazů)
  • snížení PNO v obsahové síti o 31,5 %

Více výsledků a jak se jich podařilo dosáhnout, se dozvíte v níže přiložené případové studii. (PDF, 434 kB).

Za celý tým Skliku David Velechovský

Sdílet na sítích