4 důvody, proč využívat zájmy o koupi

Zájmy o koupi, oblíbené cílení obsahových kampaní v Skliku, jsme vylepšili tak, abychom vám v nadcházející sezóně pomohli dosáhnout vašich cílů. K čemu jsou dobré, co jsme změnili a o jakém speciálním cílení možná nevíte? Čtěte dál.

1. Zájmy o koupi přivádí zákazníky

Máte v Skliku podrobně pokryté všechny relevantní dotazy ve vyhledávání, využíváte retargetingu i dynamického retargetingu a hledáte další cestu, jak získávat efektivně konverze?

Pomocí zájmů o koupi oslovíte zákazníky, kteří se nachází v pokročilé finální fázi nákupního procesu. Zjednodušeně řečeno jsou to lidé, kteří se v posledních několika dnech zajímali o konkrétní typ zboží a je u nich vysoká pravděpodobnost, že nákup dokončí.

Pokud se někdo pohyboval na Zboží.cz například v sekci se sportovním vybavením pro fotbal, bude zařazený do zájmu o koupi Sport > Fotbal.

A jak se tento zájem o koupi liší od záložky Zájmy? Tam jsou zařazení fanoušci fotbalu. Tedy takoví, kteří např. vyhledávají názvy fotbalových týmů nebo pravidelně navštěvují příslušnou sekci na Sport.cz.

Více informací o obou typech cílení najdete v nápovědě.

2. Zájmy o koupi jsme pro vás na Vánoce aktualizovali

Na základě požadavků jsme dosavadní zájmy o koupi rozšířili o 56 nových položek. Jsou tak ještě detailnější a umožní vám přesnější a efektivnější cílení.

3. Aktualizovali jsme i speciální zájmy o koupi – pořady Stream.cz

Od května lze pro cílení využívat dvě sady speciálních zájmů o koupi – diváků internetové televize Stream.cz. Můžete buď cílit na diváky konkrétního pořadu, nebo si vybrat celou kategorii pořadů.

Kafe & Cigárko? Není problém!

Teď zde najdete všechny aktuální pořady včetně 38 nových. Nové pořady navíc budou přibývat rychleji.

Kompletní přehled všech možností cílení si můžete stáhnout v PDF, 9 MB.

4. Speciální cílení na firemní zákazníky

Toto sice není novinka, ale ze zkušenosti víme, že o tomto cílení často inzerenti oslovující B2B neví. Tedy vězte, že mezi speciálním typem zájmu o koupi jsou i firemní zákazníci. Pokud například dodáváte do firem kancelářské potřeby nebo reklamní předměty, je právě pro vás.

Závěr

Máte k zájmům o koupi nějaké dotazy? Jsou nějaká další cílení, která byste uvítali? Dejte nám vědět v komentářích.

Za celý tým Skliku Petr Novák a David Velechovský

Komentáře

  1. Marcel Kocián

    Dobrý den, na základě jakého chování se dostanu do publika firemní zákazníci? Jinými slovy, jakým způsobem je publikum definované.

  2. Sklik

    Do kategorie firemních zákazníků v zájmech o koupi se „chytají“ návštěvníci naší Klientské zóny, respektive lidi, kteří využívají nějakou formu propagace (Sklik.cz/Zboží.cz/Firmy.cz).

  3. Tomáš Legát

    Zdravím, v případě, když inzerci zakládá agentura, tak do tohoto segmentu spadne agentura. To znamená že určité % tohoto B2B segmentu tvoří i agentury.

    Je tomu tak?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *