4 důvody, proč využívat zájmy o koupi

Zájmy o koupi, oblíbené cílení obsahových kampaní v Skliku, jsme vylepšili tak, abychom vám v nadcházející sezóně pomohli dosáhnout vašich cílů. K čemu jsou dobré, co jsme změnili a o jakém speciálním cílení možná nevíte? Čtěte dál.

1. Zájmy o koupi přivádí zákazníky

Máte v Skliku podrobně pokryté všechny relevantní dotazy ve vyhledávání, využíváte retargetingu i dynamického retargetingu a hledáte další cestu, jak získávat efektivně konverze?

Pomocí zájmů o koupi oslovíte zákazníky, kteří se nachází v pokročilé finální fázi nákupního procesu. Zjednodušeně řečeno jsou to lidé, kteří se v posledních několika dnech zajímali o konkrétní typ zboží a je u nich vysoká pravděpodobnost, že nákup dokončí.

Pokud se někdo pohyboval na Zboží.cz například v sekci se sportovním vybavením pro fotbal, bude zařazený do zájmu o koupi Sport > Fotbal.

A jak se tento zájem o koupi liší od záložky Zájmy? Tam jsou zařazení fanoušci fotbalu. Tedy takoví, kteří např. vyhledávají názvy fotbalových týmů nebo pravidelně navštěvují příslušnou sekci na Sport.cz.

Více informací o obou typech cílení najdete v nápovědě.

2. Zájmy o koupi jsme pro vás na Vánoce aktualizovali

Na základě požadavků jsme dosavadní zájmy o koupi rozšířili o 56 nových položek. Jsou tak ještě detailnější a umožní vám přesnější a efektivnější cílení.

3. Aktualizovali jsme i speciální zájmy o koupi – pořady Stream.cz

Od května lze pro cílení využívat dvě sady speciálních zájmů o koupi – diváků internetové televize Stream.cz. Můžete buď cílit na diváky konkrétního pořadu, nebo si vybrat celou kategorii pořadů.

Kafe & Cigárko? Není problém!

Teď zde najdete všechny aktuální pořady včetně 38 nových. Nové pořady navíc budou přibývat rychleji.

Kompletní přehled všech možností cílení si můžete stáhnout v PDF, 9 MB.

4. Speciální cílení na firemní zákazníky

Toto sice není novinka, ale ze zkušenosti víme, že o tomto cílení často inzerenti oslovující B2B neví. Tedy vězte, že mezi speciálním typem zájmu o koupi jsou i firemní zákazníci. Pokud například dodáváte do firem kancelářské potřeby nebo reklamní předměty, je právě pro vás.

Závěr

Máte k zájmům o koupi nějaké dotazy? Jsou nějaká další cílení, která byste uvítali? Dejte nám vědět v komentářích.

Za celý tým Skliku Petr Novák a David Velechovský

Sdílet na sítích