Seznam.cz koupil aplikaci ppcHIT

Na začátku ledna 2015 Seznam.cz, provozovatel reklamního systému Sklik, koupil aplikaci ppcHIT.

ppcHIT ppcHIT je nástroj pro automatickou správu reklamních kampaní v reklamních systémech Sklik a AdWords. Umožňuje hromadné vytváření a úpravy reklamních inzerátů. Automatické úpravy jsou prováděny na základě importu dat ve formátu XML a konfigurace zadané uživatelem přímo v systému ppcHIT.

Systém také umožňuje automatické pravidelné úpravy cen za proklik v systému Sklik. Funkce Sklik pravidla umožňují pravidelně snižovat nebo zvyšovat cenu za proklik na základě uživatelem zadaných kritérií – průměrná hodnota transakce, průměrná pozice inzerátu, podíl nákladů na obratech, počet prokliků a počet konverzí.

V současné době probíhá přesun aplikace na servery spol. Seznam.cz a úprava přihlašování do aplikace jednotného s ostatními službami Seznam.cz.

Jaké jsou plány Skliku s nástrojem ppcHIT?

Funkci pravidel plánujeme v následujících měsících integrovat přímo do Skliku tak, aby byla zdarma dostupná všem inzerentům (i bez přihlášení do aplikace ppcHIT).

Přesná podoba nástroje pro vytváření a aktualizaci produktových kampaní je aktuálně stále v řešení, stejně jako cena za jeho využívání. Plánujeme zachovat současnou kompatibilitu se systémem Google AdWords.

V tuto chvíli ppcHIT z důvodů migrace a změn nemůže přijímat registrace nových uživatelů. Předpokládáme zpřístupnění inzerentům v létě 2015.

Tým Skliku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *