Reklamní plochy Sklik si nyní poradí s responzivními weby

2. května 2016

Dnes jsme nasadili první úpravu šablon Sklik Partner, která usnadní umístění Sklikových ploch do responzivních stránek. Sklikové plochy nyní nově přizpůsobí rozměr tak, jak to vyžaduje rozlišení stránky, a zmenšují se spolu s ním se zachováním poměru stran.

Novinkou reagujeme na každoročně rostoucí podíl uživatelů přistupujících na weby z mobilních zařízení. V srpnu 2015 bylo podle dat SPIRu 1,5 mil. stránek webů zapojených do Netmonitoru. Jde o 21% podíl. Právě proto je s mobilními zařízeními nutné při umísťování reklamních ploch vždy počítat.



Podívejte se na video, jak nová úprava šablon funguje.

Další tipy pro zvýšení výnosu z mobilních zařízení?

Aby vaše stránky dokázaly vydělat ještě více peněz, doporučujeme věnovat se i dalším krokům.

  • Dívejte se na mobilní zařízení zcela separátně a navrhujte rozmístění šablon nezávisle na desktopové verzi.
  • Identifikujte, z jakého typu zařízení uživatel na web přistupuje, a podle toho mu nabídněte rozvržení reklamních ploch. Nebojte se některé šablony přidat a naopak další formáty v takovém případě vůbec nezobrazit. Díky tomuto kroku dokážete zvolit takové formáty reklamy, které jsou na mobilních zařízeních výkonnější, a eliminovat ty, které zde nefungují.
  • Pokud je to technicky možné, vytvořte pro každé zařízení v rozhraní Skliku nový reklamní kód. Můžete tak zařízení měřit odděleně a na základě těchto měření i plochy efektivněji optimalizovat.

Plochy vhodné pro mobilní zařízení: 300×250, 300×300, 250×250, 320×100, 320×50

V případě, že budete potřebovat rozmístění reklamních formátů konzultovat, napište nám na email sklik.partner@firma.seznam.cz. Rádi vám pomůžeme.

Za celý tým Skliku Tomáš Barták

Sdílet na sítích