Export z ppcHITu do AdWords. Do konce roku zdarma

Před měsícem jsme veřejně zpřístupnili aplikaci ppcHIT pro všechny inzerenty pro automatizovanou tvorbu kampaní pro Sklik. Od dnešního dne můžete ppcHIT využívat i pro AdWords.

Export pro AdWords

Export pro AdWords vytvoříte v ppcHITu téměř shodně jako do Skliku. Nově pouze v 1. kroku nastavení exportu zvolíte reklamní systém (Sklik nebo AdWords), do kterého chcete kampaně exportovat, a v kroku pátém budete vyzváni k propojení ppcHITu s AdWords a volbě tamní kampaně, do které se vytvoří reklamní sestavy. Nově vzniklý export je v přehledu viditelně označen logem reklamního systému.

Zobrazení statistik

Pro jednotlivé reklamní systémy je také připraveno oddělené zobrazení statistik, aby bylo jasně identifikovatelné, kolik jsme pro vás v jednotlivých reklamních systémech provedli aktualizací.

Zpoplatnění exportu do AdWords

Jak jsme již avizovali v článku o spuštění ppcHITu pro všechny inzerenty, využití exportů do systému Google AdWords bude zpoplatněné dle platného ceníku – každá aktualizovaná položka bude zpoplatněná 0,01 Kč, slovy jedním halířem.

Položkou jsou míněny tyto entity: sestava, inzerát, klíčové slovo. Důvodem zpoplatnění jsou náklady spojené s využíváním Google API, nutná práce vývojářů a provozem na serverech.

Příklad zpoplatnění

V případě, že vám ppcHIT vytvoří sestavu pro nový produkt s 2 inzeráty a 10 klíčovými slovy, bude zpoplatněno 13 aktualizací: 1 sestava + 2 inzeráty + 10 klíčových slov. V případě, že by pak takový produkt přestal splňovat inzerentem definované podmínky (nebude na skladě, poklesne jeho cena), sestava s produktem se pozastaví a inzerent zaplatí za 1 aktualizovanou (pozastavenou) sestavu.

To nejlepší na závěr

Až do konce tohoto roku (přesněji do půlnoci 31.12. 2015) jsou exporty do Google AdWords  z nástroje ppcHIT pro všechny uživatele zcela zdarma. V ppcHITu sice uvidíte statistiky aktualizací i informaci o ceně, kterou byste zaplatili, kdybychom vám nedali tento vánoční dárek.

Od Nového roku 2016 bude použití ppcHITu zpoplatněno kreditem z Peněženky nebo vám jej přičteme k faktuře, pokud využíváte zpětnou fakturaci. Při obou způsobech budou částky za prokliky a využití ppcHITu rozdělené.

Vyzkoušejte možnosti, které ppcHIT nabízí, dejte nám do komentářů na blogu nebo prostřednictvím formuláře pro zpětnou vazbu vědět, jak se vám s ním pracuje a co byste v něm ještě uvítali.

Přejeme vám, ať vám ppcHIT při výrobě produktových kampaní dobře slouží a šťastné a veselé!

Za celý tým Skliku Jirka Chomát a David Velechovský


Aktualizace – 22.12. 2015: Výhody bezplatného využití exportů do Google AdWords můžete využívat až do 5.1. 2016! Doufáme, že vás tento vánoční dárek potěší. Přejeme šťastné a veselé! – Tým Sklik

Komentáře

  1. Honza

    Zkouším PPC HIT jiz několik měsíců již od Beta verze…bude do budoucna přidána funkce náhledu reklamy podle zvoleného produktu? Nyní se zobrazuje jen náhled několika reklam. Bylo by super mít možnost si vyfiltrovat a prohlédnout si reklamu na jakýkoliv produkt.
    Ať se daří…díky H.

  2. Jirka Chomát Autor příspěvku

    Dobrý den, tato možnost v podstatě existuje – ve filtru na položky ve feedu přidejte podmínku, kterou splní jen jeden produkt, třeba jeho název nebo ID. Po odladění můžete tuto podmínku opět odstranit a export uložit a provést. Je to sice malinko složitější, ale získat náhledy konkrétních produktů takto lze. Každopádně moc děkujeme za připomínku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *