Nová verze importéru s podporou AdWords Editoru 11.1

Před časem došlo k aktualizaci AdWords Editoru na verzi 11.1, která využívá v exportovaných CSV souborech nová pojmenování některých sloupců a zcela změněna byla podoba cílových URL inzerátů.

Dnes jsme nasadili novou verzi nástroje na import kampaní do Skliku, která podporuje následující změny:

  • Pozastavené kampaně  již nemohou být naimportovány jako aktivní i když sloupec stavu kampaně obsahuje české „Pozastaveno“ namísto „Paused“.
  • Opravili jsme aktivaci pozastavených sítí (vyhledávání/obsahová síť).
  • Podporujeme tzv. Upgradované URL adresy následujícím způsobem:
    • URL bez templatu – tedy jen vyplněný sloupec Destination URL.
    • URL s templatem – vyplněný sloupec Final URLTracking template.
    • Nepodporujeme hodnoty ve sloupci Custom parameters – při importu je zobrazeno varování, že sloupec je vyplněn, ale nebude zohledněn při importu.

Přesto prosím věnujte pozornost informačním a varovným informacím v importním nástroji. Rozhodně také doporučujeme kontrolu vašich kampaní po provedení importu. Jakoukoliv nejasnost nebo chybu nám prosím reportuje. Děkujeme.

Váš tým Skliku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *