Click2Call – podpořte účinnost své mobilní reklamy

V inzerátech na mobilních telefonech je nyní možné zobrazovat tlačítko pro přímé volání.

Náhled C2C v hledání

Náhled C2C v hledání

Abychom usnadnili komunikaci mezi vámi a vašimi zákazníky, přidali jsme do Skliku novou funkci přímého volání z inzerátů v mobilních telefonech. U inzerátů nyní existuje možnost zobrazovat tlačítko pro volání. Kliknutí na něj automaticky vytočí vámi zadané telefonní číslo. Zákazník se tak s vámi může snadno spojit bez toho, že by musel hledat telefonický kontakt na webových stránkách.

Krom toho, že možnost přímého volání z inzerátů usnadňuje komunikaci mezi vámi a zákazníky, zvyšuje také proklikovost inzerátů až o 10 %.

V současnosti testujeme v provozu několik grafických podob.

Nastavení volby přímého volání je velmi jednoduché. V editaci kampaně přibylo nové pole pro vložení devítimístného telefonního čísla. Pevně je nastavena předvolba pro Českou republiku. Uložení platného telefonního čísla v povoleném rozsahu aktivuje zobrazení tlačítka Click2Call ve všech inzerátech dané kampaně na mobilních telefonech. Bližší informace o omezeních naleznete v naší nápovědě.

Nastavení C2C v rozhraní Sklik.cz

Nastavení C2C v rozhraní Sklik.cz

Věříme, že tato funkce ještě zvýší účinnost vaší inzerce v Sklik.cz. Budeme rádi, když se s námi podělíte o zkušenosti s jejím využíváním prostřednictvím komentářů nebo formuláře zpětné vazby v našem rozhraní.

Za celý tým Skliku Tomáš Kovařík a Matěj Lopata

Komentáře

  1. Tereza Vebrová

    Dobrý den,
    proč mi systém neumožní vložit telefonní číslo začínající na prefix 800?
    Klient žádné jiné telefonní číslo, které by nezačínalo na 800 nevlastní

  2. Tomáš Kapler

    Chybí informace o ceně. Je to stejné jako klik?
    A přemýšlím, jestli by nešlo k tomu udělat i nějaký tracking – jen místo get parametrů by se tam poslal nějaký kód s mřížkou, který by nějaká chytrá ústředna mohla i odchytnout

  3. Radim

    Super, to jsem zvědavý na výsledky. Předpokládám, že cena za kliknutí na „Volat“ bude stejná jako proklik na cílový web, že?

  4. Nikola Šéfrová

    Lze někde jednoduše nastavit čas od kdy do kdy je tel. číslo v provozu nebo musím rozdělit celý účet na mobily a pc?

  5. Tomáš Kovařík

    Dobrý den, děkujeme za dotazy i za zájem o využívání nové funkce.

    Tereza Vebrová: Zkuste prosím znovu, rozsah 800 jsme dodatečně povolili.

    Karel Borovička: Prokliky se zatím jako konverze neměří.

    Tomáš Kapler: Je zpoplatněno jako standardní proklik, řídí se tedy nastavenou CPC, viz také informace v nápovědě.

    Radim: Přesně tak, viz odpověď na dotaz Tomáše Kaplera.

    Pavel Buroň: Funkce je určena pouze do vyhledávací sítě.

    Nikola Šéfrová: V této chvíli časové rozmezí pro zobrazení čísla nelze nastavit.

    Pěkný večer všem.

    Za Sklik Tomáš Kovařík

  6. Tomáš Česal

    stejně jako Nikola Šefrová, k nasazení potřebujeme možnost nastavení času přítomnosti na telefonu

  7. TS

    Dobrý den, neplánujete hromadnou úpravu tel. číslo u všech kampaní? Při velkém počtu se kampaní by se hodila.

    Díky

  8. Tomáš Kovařík

    Tomáš Česal, TS: Další rozšiřování funkčnosti máme v plánu. V této chvíli vám Tomáši mohu poradit využít časové plánování kampaně.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *