Cílení na zařízení

23. dubna 2014

Jako další nástroj pro přesnější zacílení kampaní a zvýšení jejich výkonu jsme pro vás připravili volbu Cílení na zařízení. Tuto volbu naleznete v nastavení kampaně, kde si můžete zvolit ze čtyř možností:

Nastavení je v detailu kampaně uvedeno samostatně, týká se celé kampaně a všech sítí, a proto jsme ze sekce Vyhledávacích sítí položky Tablet a Mobil odstranili. Dále jsme odstranili položku Firmy.cz, na které se již cílit nedá, a položku Smobil, která obsahovala pouze mobilní službu zbozi.cz a encyklopedii. S rozšířením o tuto možnost již ztratila smysl.

Nyní k popisu jednotlivých možností cílení na zařízení.

Pokud si zvolíte PC, budou se vaše kampaně vydávat pouze na desktopových zařízeních s plnohodnotným operačním systémem Windows, MacOS, nebo Linux, s nainstalovanou plnou verzí prohlížečů IE, Firefox, Opera a Chrome.

V případě volby Tablet se budou vaše kampaně vydávat na všech tabletech, které jsou dostupné na českém trhu a tím i internetu. Seznam všech podporovaných zařízení je: Acer, Amazon, Apple, Archos, Arival, Asus, Barnes & noble, Creative, Dell, Emgeton, Fujitsu, HP, Htc, Huawei, Hyundai, Kobo, Lenovo, Lg, Mivvy, Motorola, Prestigio, Rim, Samsung, Sencor, Sony, Toshiba, Umax, Zte, Unbranded/Generic.

Při volbě Mobil se budou vaše kampaně vydávat na všech mobilní zařízení, které mají jakýkoliv internetový prohlížeč. V současné době máme v naší databázi tyto zařízení: Acer, Alcatel, Aligator, Apple, Asus, Benq Siemens, Caterpillar, Dell, Docomo, Emgeton, Ericsson, Eten, Evolve, Gigabyte, Hp, Htc, Huawei, Inq, Lenovo, Lg, Mivvy, Motorola, Nec, Nokia, Palm, Panasonic, Philips, Prestigio, Rim, Sagem, Samsung, Sharp, Siemens, Sonim, Sony, Sonyericsson, Thl, Ubiquam, Vertu, Xiaomi, Zopo, Zte, Unbranded/Generic.

Když zvolíte Multimediální zařízení, budou se vaše kampaně vydávat na herních konzolích a chytrých televizorech. Jedná se o výrobce Sony, Nintendo, Panasonic a Samsung.

Zařízení, které se nám nepodaří rozpoznat, se automaticky zařadí do skupiny PC.

Pokud chcete cílit na jednotlivé typy zařízení s vlastním rozpočtem nebo třeba použít jiné texty inzerátů, musíte pro každé zařízení vytvořit vlastní kampaň. Pokud Vás však vrámci jedné kampaně zajímá rozpad statistik podle zařízení, máte možnost si ve statistickém reportu zvolit Typ zařízení.

Vlastníte-li zařízení, které není na našem seznamu a aktivně jej používáte, zcela jistě se do naší databáze časem dostane, nebo nám o něm můžete napsat přes rozhraní pro zpětnou vazbu v administračním systému.

Věříme, že jsme proto na vás připravili další důležitý nástroj, díky němuž budete moci oslovit své zákazníky dalšími cestami a kampaně pro vás budou ještě efektivnější.

Za celý tým Sklik.cz Zdeněk Philipp

Sdílet na sítích