Test sedmi variant zobrazení inzerátů

Spustili jsme test sedmi variant zobrazení Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz.

Každý z testů se v tuto chvíli zobrazuje cca 2,5 % uživatelům hledajícím na Seznam.cz. Test plánujeme interně vyhodnotit za dva týdny. Poté budeme vyřazovat neúspěšné varianty z provozu a ty úspěšnější budeme testovat na větším počtu uživatelů. Jednu ze sedmi variant si můžete prohlédnout na obrázku níže.

Test sedmi variant zobrazení Skliku

Do testu se nelze uměle zapojit, ani není možné vyhodnotit změny ve statistikách vašich kampaní.

Za celý tým Sklik.cz Jirka Chomát

Komentáře

  1. David

    Ahoj, proč u reklam dávate slovo „reklama“? Nestačí jen barevně odlišit? Takhle rapidně klesne CTR a inzerenti z toho moc nadšený nejsou. Díky.

  2. Jirka Chomát Autor příspěvku

    Davide, zkoušíme různé varianty, ale ve všech případech reklamu výrazně označujeme. Až vyhodnotíme výsledky všech variant, tak uvidíme zda se vydáme touto nebo jinými cestami.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *